Sammanfattning av 2012

Januari: Jag fyllde 17år
For på bröllop i Småland och spenderade tid med min pappa och avlägsna släktningar
Spelade Wordfeud som aldrig förr
 
Februari: Firade allahjärtansdag med min älskling
Var lite små putt hela månaden pga olika anledningar
 
Mars: Skotertur till Sussi koja med Gustav, Josefin, Max, Sussi, Lowe och Jacob
Åkte till Torneträsk med la famillia, farbror och Gustav
 
April: filmkvällar med fint sällskap
Jacob fyllde år och det blev gos med hans valpisar
Skotertävlning i Sammakko
 
 
Maj: Första maj var jag med ett gäng grabbar från klassen
Besökte Karlsson i Luletown
50 & 60 års kalas i Hudik
 
Juni: Sommarjobb
Midsommar i Hortlax/Piteå
 
 
Juli: Sommarjobb i aitik
Roadtrip med paps och vovvisarna
Stockholm
 


 
Augusti: Lulekalaset
Maja & Ninas valpisar kom
 
 
September: Var till hoppbacken mer än vanligt
Fotade mina hundar lite extra mycket
 
 
Oktober: Blev total förälskad i Chris Hemsworth
Började med körkortet
 
November: APL på Sole event
Firade min och älsklings 1årsdag
Worldcup tog upp en stor del
 
December: For till Rajala i Umeå
 Julafton med släkten
Nyårsafton började med madrassåkning på dundret kl 12 på natten annars firades den med nära och kära
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*

RSS 2.0