Long time no seen

Hejhopp! Jag har spenderat min helg i Umeå med Sara och Kanada och det var extremt roligt och skönt att vila ut efter dom stressiga veckorna. Hatar egentligen att ha planer för dagar utom i vissa fall. Har i alla fall kollat Breaking Dawn part 2 och den var sjukt bra faktiskt! Har förresten köpt massa saker också! Pengar gick som smör i solen och har som vanligt lite smått panik när jag bara kommer hem med en 500 lapp i börsen... och självklart är det alltid lika skönt att prata ut med Sara om allting som stör en, gör en glad, orolig osv. Roligt har vi också haft.

Till helgen kommer E.K hem och vi ska äntligen bestämma vars vi ska, när vi ska och hur länge i ska vara. Snart lov också! Har ingen koll på hur länge men jag har bara tre julklappar kvar att köpa.
 
Har inge bilder tyvärr.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*

RSS 2.0