Jul, jul, jul

Pyntat i både lägenheten och hemma och det ger faktiskt en riktigt fin julkänsla. Sen är det ju också väldigt juligt när papp köpt julmust och mamma bakat rimbobullar så jag mår fiiiint just nu.
 
Igår var jag förbi grannen och kollade på deras två valpar som kommit hem och fick även hjälpa och bada dom små! ♥
Vid åtta var jag hos E.K och kolla X-factor finalen och rätt person vann verkligen. Har även hunnit bestämma vars och när vi ska åka och är så himla taggad på att äntligen få fara!
Idag blir det fika hos Karlsson, på både gott och ont kan man ju säga haha.
 
Klippte lugg när jag var i Umeå förresten.


Kommentarer
Louise

Åh vad fin du blev i lugg! Passar verkligen :)

Svar: Tack så mycket! :)
Ida

2012-12-09 @ 10:50:53
URL: http://louisegullicksson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*

RSS 2.0