Dubai!

Det är två veckor sen jag och evve låg på den vita strand, vid det blågörna havet i Dubai. Saknar värmen, solen och framför allt shoppingen! Helt sjukt att man kunde shoppa fram till kl tolv/ett på natten varje dag i 1200 butiker. Levde lyx i en vecka i alla fall och det var väldigt skönt att bara få släppa allt ett litet tag. Har nog inte riktigt återhämtat mig från resan hem därifrån och allt känns bara stressigt och jävligt. Min tur har inte varit såhär dålig sen flera år tillbaka i alla fall inte varat så länge men förhoppningsvis vänder den snart. Kanske tappade något i Dubai, hade då gärna farit och hämtat det från det underbara ställe.
 
Nu måste jag försöka plugga efter en stressig eftermiddag minst sagt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*

RSS 2.0