18år!

Fyllde hela 18år igår! Äntligen räknas jag som vuxen och som jag har längtat. Tänk va fort tiden gått i alla fall nyss var jag liten och lekte med barbie och det häftigaste man kunde göra var att stanna upp senare än åtta och för tre år sen skaffade jag och E.K vårt löfte om alkoholen och jag ångrar det inte en sekund! Imorn åker vi till Stockholm och på måndag vidare till Dubai för sol, bad, kameler, vinterland, shoppingfestival, världens högsta byggnad, vattenland och bäst av allt VICTORIAS SECRET, allt betalt! Ibland är jag ganska bortskämd måste jag säga.
 
Fick massor med fina presenter av nära och kära igår, hade lite spa för mig och Gustav och sen somnade jag med fullt av tankar i mitt huvud, steget till vuxenlivet var mer komplicerat än jag trott och det känns lite ledsamt att inte kunna be mamma och pappa om vad som helst längre.
 
 

 


Kommentarer
Sussi

Jag vill inte att någon av oss ska växa upp! Så du måste växa ner till mig igen! Älskar bilden från tolki <3

2013-01-14 @ 15:25:28
URL: http://jjohannnnsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

*

RSS 2.0